Известие

Collapse
No announcement yet.

Тракане и пукане от ходова част.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тракане и пукане от ходова част.

    Здравейте! От известно време чувам силно тракане от предно ляво колело, все едно има нещо незакрепено като ламарина...също се чува силно пукане при въртене на вола при по-остър завой.Съмнявам се да не е щанга или карета.
    Колеги някакви идеи по въпроса?!

  • #2
    Щом го чуваш при завой е каре.
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #3
      Отиди някъде на по широко ,навий пълен десен и тръгни така по рязко да направиш кръг,ако е каре(ляво) трака.Ако е нещо друго ще ти трака като караш по паваж или по някакъв чакъл.Може да я включиш на първа,да вдигнеш капака и да я буташ напред назад като се ослушваш от къде трака.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        Отиди някъде на по широко ,навий пълен десен и тръгни така по рязко да направиш кръг,ако е каре(ляво) трака.Ако е нещо друго ще ти трака като караш по паваж или по някакъв чакъл.Може да я включиш на първа,да вдигнеш капака и да я буташ напред назад като се ослушваш от къде трака.
        Пробвах това което ми каза колега...само дето не ми се откачи колелото...адско препукване...пробвах и на дясната страна същото стана.Как вървят каретата като цена?

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от svrusev Покажи съобщение
          Пробвах това което ми каза колега...само дето не ми се откачи колелото...адско препукване...пробвах и на дясната страна същото стана.Как вървят каретата като цена?
          Съвсем неангажиращо...външно:70 до 100лв.
          вътрешно:60 до 100лв.Без маншоните и труд
          Според зависи от марка,магазин,отстъпки и т.н.
          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

          Comment


          • #6
            Аз мисля, че му тракат външните или само лявото ,но е толкова скапано ,че трака и на ляв и на десен завой,има временно решение-да смениш местата на каретата,ако си купуваш, купи само едно ,ако пак трака тогава вземи и второ.Между другото с каква зегерка са на отваряне или затваряне се свалят ,маншоните, скоби и грес не са ли в комплекта?
            Last edited by lordliness; d.m.y г., 17:39.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              Маншона е комплект с грес и скоби.Карето е отделно.Зегерката е отваряща при печките,не вярвам на бензина да е различно.
              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

              Comment


              • #8
                При моята траканията бяха само при завой - няма значение ляв или десен Доста време се чудех от кои карета да я захващам В крайна сметка взех от Драгичево две външни карета по 40лв смених ги и засега работата е ок. Някой от майсторите уж ги хвалят че познавали кои или кое каре е разбито но аз не попаднах на такива и по мое осмотрение смених външните което за моя радост беше правилният вариант
                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                Comment


                • #9
                  По принцип почти винаги се износват външните.Например при пълен десен завой се натоварва лявото колело и карето чатка и обратно при пълен ляв завой.По подобен начин,но в движение с около 60 -80 км се чува ясно бученето на износен лагер на предните главини.
                  Last edited by lordliness; d.m.y г., 20:36.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    +1 за лордлинес Да допълня само че колкото по износени са каретата се чуват на по лек завой и колкото по износен е съответният лагер се чува бученето при по ниска скорост
                    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                    Comment

                    Working...
                    X